  • Data: 2003-09-20 12:03:50
    Temat: Re: okreslony wiek "do"
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "VIPunia - Iwona Jankowska" <v...@N...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns93FC7C08D59EBvipkawppl@193.110.122.80...
    > Witam,
    > Czy wg tych zapisow osoby, ktore maja ukonczone 25 lat i np. dodatkowo
    > 3 m-ce maja czynne prawo wyborcze oraz czy moga zostac czlonkiem Y ??
    > "Kandydaci na czlonkow Y okreslani sa na czterech odrebnych listach
    > wyborczych wedlug kryterium wieku:
    > - od 13 do 15 lat
    > - od 16 do 18 lat
    > - od 19 do 21 lat
    > - od 22 do 25 lat."

    Tu jest napisane "do 25", a ty chcesz na czlonka, kogos kto juz dawno
    skonczyl 25 (IMHO nie wazne, czy jeden dzien, czy 3 miesiace, czy tez 25 lat
    temu).
    A jak to jest w takiej stytuacji: "osobom do 18 roku zycia alkoholu nie
    sprzedajemy"? W dniu w ktorym masz swoje 18 urodziny mozesz isc do sklepu i
    legalnie kupic dowolne trunku na wieczorna impreze.
    Zaznaczam, ze nie jestem prawnikiem.

    Pozdro

    Maseł

    --