    From: b...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: okres wypowiedzenia -ustawa wchodzi w zycie
    Date: 5 Dec 2004 21:58:30 +0100

    > No, i tu znowu piękna zabawa, bo wypowiedzenie zgodnie ze "starą" ustawą a
    > podwyżki po nowemu. Poważni właściciele wolą poczekać miesiąc aby tylko nikt
    > nie mógł się przyczepić do wymogów formalnych. Ale znam takich, którzy już w
    > listopadzie wręczyli wypowiedzenia (choć nie ustalili jeszcze nowych stawek).
    > Tak więc sam oceń swojego wynajmującego: przyjdzie w grudniu, czy w styczniu.

    Aha - ale numer to znaczy oni składają wypowiedzenia "w duchu" starej ustawy,
    żeby się załapać na martwy okres pograniczny - między starą ustawą a nową -
    jeszcze nie uchwaloną. To bez sensu - to przecież podstawa, do tego, żeby ich
    zaskarżyć.. Rozumiem, że Ci "listopadowi' właściciele złożyli wypowiedzenia w
    listopadzie, żeby się załapać z "zaporową podwyżką" już na marzec, tak?
    "Mój właściciel" ma biuro pośrednictwa nieruchomości i żonę prawniczkę - i zdaje
    się, że jest dość "prawo-wierny" - więc raczej przyjdzie dopiero wtedy, jak
    ustawa będzie prawem - czyli pewnie w styczniu. W takim razie - miałbym spokój
    do maja 2005.

    W ogóle serdeczne dzięki za wskazówki - jesteś miłą osobą (bo nie wiem, czy
    kobietą czy mężczyzną) :)

    BB