  • Data: 2008-05-15 17:59:56
    Temat: Re: okres wypowiedzenia a nowa praca
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ahao24pkj11o8ilp31de2jpgupn0chknrr@4ax.com Maciej
    Lankowski <a...@i...pl> pisze:

    > Witam, czy możesz skrobnąć więcej na ten temat? Jak praktycznie, nie
    > łamiąc kodeksu pracy, uniemożliwić pracodawcy wysłanie na delegację
    > pracownika na wypowiedzeniu?
    Odniosłem się do całości wypowiedzi przedpiścy, tzn. odwołania z urlopu i
    wysłaniem w delegację.
    Wystarczy uniemożliwić pracodawcy pierwszą czynność (odwołanie), a druga
    będzie załatwiona automatycznie.
    Co do twojego pytania - wypowiedzenie i delegacja nie mają ze sobą związku,
    bo w okresie wypowiedzenia pracownik pracuje na takich samych zasadach, jak
    "normalnie" i pracodawca może go wysłać w podróż służbową poleceniem
    służbowym wyjazdu.
    Natomiast IMO nagłe zachorowanie powodujące niezdolność do pracy i tym samym
    wykonanie polecenia wyjazdu nie stanowi łamania kodeksu pracy...
    Posunę się także do tezy, że wzięcie w dniu wyjazdu urlopu w trybie art.
    167^2 (tzw. urlop na żądanie) także nie naruszy postanowień KP... ;))

    --
    Jotte