  • Data: 2008-05-15 16:33:58
    Temat: Re: okres wypowiedzenia a nowa praca
    Od: snuffkin78 <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:
    > Najpierw wyjaśnij nam, dlaczego nie miałbyć móc podjąć nowego
    > zatrudnienia mimo NIE wypowiedzenia tego które już masz!
    > BTW: hinty zapodał Tomasz. Pracodawca, który będzie *chciał* takiemu
    > odchodzącemu dokuczyć - ma okazję.
    > Ale zakazu pracy u kilku pracodawców naraz nie ma.

    Moja wina, źle postawiłem pytanie. Rzeczywiście chodzi o możliwość
    podjęcia nowej pracy w czasie okresu wypowiedzenia i urlopu w innym.
    Problem odwołania z urlopu czy delegacji mnie nie dotyczy, w okresie
    urlopowym mają urlopy prawie wszyscy, z wyjątkiem dyżurów w
    administracji. Słowem są możliwości, aktu prawnego który by tego
    zabraniał nie namierzyłem, więc można... Chcę się tylko upewnić :-)

    --
    Pozdrawiam, Krzysztof