  • Data: 2007-10-21 18:54:31
    Temat: Re: oklejenie drzwi
    Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ffg6sj$pnp$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "jarek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak mowisz? No to ja twierdze, ze pozyczylam ci 10 tys zlotych. Udowodnij,
    > ze to nie ty pozyczyles:)
    >
    > HaNkA
    czyli co ??=- nie ma fizycznej mozliwosci ukaranie takiej firmy ?? i moze
    sobie robic co tylko chce?? - w takim razie na jakiej podstawie policja daje
    mandaty za naklejanie ogloszen na slupach ?? bez oplaty za to ?? - kiedys
    sam mialem taka sytuacje tylko ze ktos pomylil nr telefonu - czeski blad
    przekrecone cyferki, ogloszenie na slupie o sprzedazy czegos tam czegos -
    dzwoni do mnie policjant, przedstawia sie i w ogole i prosi o stawienie na
    komisariacie wzgledem zlozenia wyjasnien - pytam w jakiej sprawie on do mnie
    ze w sprawie ogloszenia - a ja majac juz kilka telefonow wczesniej mowie ze
    ktos pomylil nr i to jest pomylka , wtedy uslyszalem ze to nie wazne -
    istotne sa moje dane skoro widnieje na ulotce moj nr to znaczy ze to ja ja
    wysiesiłem i ze to ja mam zaplacic kare...
    a jeszcze tak samo w przeciez w przypadku mandatu z fotoradaru - jezeli to
    nie wlasciciel prowadzil to ON musi wskaza osobe i udowodni ze to ta osoba
    jechala a nie on w tym czasie bo inaczej policja domniemywa ze to on
    prowadzil i to on dostaje mandat (wsrod znajomych mandat dostala kobieta
    ktora jest tylko nominalnym wlascicielem samochodu a faktycznie nawet prawa
    jazdy nie ma i jazdy za kolkiem boi sie jak ognia... - tlumaczenia na nic -
    musi zaplacic...)