  • Data: 2006-12-15 22:07:35
    Temat: Re: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: "jh" <N...@r...kielce.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rajmund Wrotek" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    news:4582ec89$0$17947$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Ojciej idzie z córką na zakupy do jakiegoś marketu. Córce (4 lata) chce
    > się siku. Wiadomo, że nie pójdzie sama. Trzeba ją wysadzić.
    > Wariant 1 - ojciec idzie z córką do męskiej toalety
    > Wariant 2 - ojciec idzie z córką do damskiej toalety.

    Wprawdzie mam synka, ale gdyby to była córa wolałbym do damskiej, bo:
    - nie naraziłbym córki na zerkanie na kolesi przy pisuarach i dziwne pytania
    :)
    - pewnie byłoby czyściej niż w męskiej :D
    - nie prowokowałbym ewentualnych chorych pedofili
    - zainteresowana siusianem osoba jest w tej własciwej dla siebie toalecie, a
    Ty jako dozór masz prawo nie zostawiać córki samej, jeśli "panie pudrujące
    nosek" z pewnością nie robią tego przy pisuarach, więc nie mają czego się
    wstydzić :)

    jh