  • Data: 2006-12-16 11:52:40
    Temat: Re: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jh" <N...@r...kielce.com.pl> napisał w wiadomości
    news:elv6he$708$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wprawdzie mam synka, ale gdyby to była córa wolałbym do damskiej, bo:
    > - nie naraziłbym córki na zerkanie na kolesi przy pisuarach i dziwne
    > pytania :)

    ROTFL "Tato, co ten pan ma ?" "Kiełbaska mu wisi" "A dlaczego ty nie masz?"
    "Bo ja kochanie, zawsze pokazuję ci się w garniturze i pod krawatem, żebyś
    przypadkiem nie zaczęła przed 18-rokiem życia zastanawiać się czy dzieci na
    pewno biorą się z kapusty" ;)

    > - pewnie byłoby czyściej niż w męskiej :D

    oj, widać, że nie bywasz w damskich ;)

    > - nie prowokowałbym ewentualnych chorych pedofili

    A jak można prowokować pedofilów, przechodząc z kompletnie ubranym dzieckiem
    do kabiny?

    Czy to już nie ociera się o paranoję ? ;)

    Teraz mam spokój - syn chodzi sam (i pewno prowokuje pedofilów ;) ), ale
    zanim tak nie było, wchodziliśmy tam gdzie było bliżej, mniej ludzi itd

    I jak dotąd oboje żyjemy ;)

    Monika