  • Data: 2006-12-16 10:42:02
    Temat: Re: ojciec, mała córka i potrzeba zrobienia siku :-)
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baczek napisał(a):

    > Dlaczego glupie ? Chyba nie masz corki ?
    > Ja tez zawsze mam dylemat.

    Ja nie mam nigdy głupich dylematów, po prostu nie wymyslam sobie problemow.

    A jak juz chcesz soboe wymyslac problemy, to ten z molestowaniem tez wez
    pod uwage. Bo przeciez co moze dorosly facet robic z dziewczynka jesli
    zamykaja sie w kabinie w WC? Gazet nie czytasz, telewizji nie ogladasz,
    nie wiesz co sie teraz wyprawia??? :/ Ja bym na miejscu watkotworcy
    pozwolil dziecku zsikac sie w majtki... bedzie bezpieczniej i bez dylematow.

    pozdrawiam,
    Przemek O.