  • Data: 2009-10-28 13:57:22
    Temat: Re: ogrzewanie podzielniki
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Paź, 14:44, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Elektroniczne wogole nie ruszą, a cieczowe nie odparują nawet tyle aby
    > dojsc do zero. Zwroc uwage ze poziom vieczy na poczatek just grubo ponad
    > kreska.

    to jest tylko teoria...
    ja mam cieczowe i wskazanie ich to loteria ;)
    jak juz pisalem kaloryfery mam przez ~95% czasu zakrecone, ze
    wszystkich podzielnikow odparowuje ponizej zera (pokazuje po kilka
    kresek), ostatnio nawet najwieksze zuzycie wyszlo na grzejniku, ktory
    jest w rogu zastawiony szafa w odleglosci ~30cm, obok stoi telewizor
    (sporadycznie uzywany)... grzejnik ten jest na 100% zawsze! zakrecony
    - nawet nie ma zamontowanej glowicy - tylko taki kapturek
    zabezpieczajacy i blokujacy doplyw wody...

    WS