  • Data: 2009-10-28 11:04:14
    Temat: Re: ogrzewanie podzielniki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (28.10.2009 11:58), Liwiusz wrote:

    > Ciekawe, czy wypięcie się na dostawcę ciepła, zakup pieca gazowego na
    > blok/klatkę i samodzielne grzanie się nie byłoby tańszym rozwiązaniem...

    Mój blok (razem z sąsiadującymi) ma własną kotłownię (nie znam
    technologii).

    Dramatycznej róznicy w kosztach ogrzewania nie zauważyłem, za to jest
    znacznie gorsza jakość grzania (raz kaloryfery gorące, raz zupełnie
    zimne, tak jakby odoba odpowiedzialna za to szła "coś zrobić" dopiero po
    10 telefonie że herbata zamarza w szklance :D)

    p. m.