  • Data: 2009-10-28 12:05:45
    Temat: Re: ogrzewanie podzielniki
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (28.10.2009 12:50), Liwiusz wrote:

    > A jakie to są koszty? Mój blok (3 klatki, 32 mieszkania) w zeszłym
    > sezonie zapłacił 32000zł za ogrzewanie.

    Szczerze mówiąc - nie wiem. Pewnie mam to gdzies na rozliczeniu
    podzielników, ale nie wiem gdzie mam to rozliczenie :).

    Chociaż z drugiej strony - możesz mieć jednak rację. Bo brak
    dramatycznej róznicy biorę z nieodczuwalnej (przeze mnie) róznicy w
    kosztach płaconych do spółdzielni w porównaniu z poprzednimi
    mieszkaniami, ale nie uwzględniłem tego że koszt ten sam, za to metraż
    znacznie wyższy ;)

    p. m.