  • Data: 2009-10-27 18:57:24
    Temat: Re: ogrzewanie podzielniki
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:
> [...]

    Jak to? U mnie wyliczają współczynnikami x wskazania licznika na kaloryferze.

    > Jest tyle współczynników i przeliczników, ile spółdzielnia sobie
    > wymyśli. Podzielniki nie mierzą nic, co mogłoby powiedzieć o tym ile
    > powinieneś zapłacić za dostarczone do Ciebie ciepło... Jest to po prostu
    > drogi w utrzymaniu gadget.

    U mnie stosują wlaśnie UF i LAF. Nie chce mi się teraz sprawdzać jaki
    mojemu mieszkaniu dali współczynnik, ale ten niekorzystny dla mnie
    (mieszkanie szczytowe).
    Przeczytaj sobie stronę 4 uchwały spoołdzielni. Plik jest w PDF-ie i
    musisz pobrać na komputer.
    http://www.speedyshare.com/276642932.html

    --
    animka