  • Data: 2011-09-07 13:06:36
    Temat: Re: oferta operatora komórkowego - czy ciągle ważna?
    Od: Shaman <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Wrz, 11:56, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    > - wykazania, e operatorowi z o ono ofert
    > - wykazania, e operator wys a "gotow do podpisania" umow
    >   konkretnemu klientowi. To, e klient jest na 100% pewien e
    >   by o do niego nie dowodzi, e operator si do tego przyzna.

    Teoretycznie nie powinno to nastręczać żadnych problemów. Wszystkie
    rozmowy są rejestrowane i sąd może zażądać tych nagrań. Podobnie jest
    z wysłaną umową i telefonem. Pracownicy BOK widzą te wszystkie
    informacje w systemie więc są one gdzieś zapisane. W praktyce jednak
    nie wiem jak by to zadziałało... przecież wiadomo że technika jest
    zawodna, zapisy giną, dyski się psują itd...

    --
    PZDR
    Shaman