  • Data: 2009-12-27 00:45:47
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-12-26 23:06, uciu pisze:

    > Poradzcie coś bo nie chce dać za wygraną MZD w moim mieście bo stan dróg
    > jest tak fatalny, że szkoda gadać!!
    > Poza tym 2 koła i felki kosztowały swoje i chce tą kase odzyskać.

    Ogólnie, przy okazji jakiegoś zdarzenia z drzewem, na tej grupie
    proponowano olanie ubezpieczyciele i uderzanie z pismami przed sądowymi
    itp. bezpośrednio do zarządcy drogi. Wychodziło tutaj, że
    odpowiedzialnym za drogę jest taka a taka instytucja (tutaj MZD) i to
    tylko Twoja dobra wola, że chcesz rozmawiać z pośrednikiem jakim jest
    ubezpieczyciel. Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem konkluzje z tamtego
    wątku :)