  • Data: 2009-12-28 23:57:25
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: kuba <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Ale to pewnie nie było w obrębie drogi. Tu wykonawca oczywiście
    > odpowiada też, ale nie wyłączę to odpowiedzialności zarządca drogi,
    > który ma ewentualnie zwrotny roszczenie. Stąd mój upór, by się jednak
    > zarządca trzymać, bo wóczas większa szansa będzie na odzyskanie.

    To były roboty polegające na łataniu dziur na drodze publicznej.
    Uważałem, że w tej sprawie nie mogę się przyczepić do zarządcy, ponieważ
    to nie on zawinił. Wręcz przeciwnie - dołożył należytej staranności,
    skoro dostrzegł potrzebę remontu i zlecił go profesjonaliście. Doszło
    więc do ekskulpacji i tym samym wyłączenia odpowiedzialności.
    Pełnomocnik ubezpieczyciela konsekwentnie twierdził, że zarządca zawsze
    odpowiada za szkody powstałe na drodze publicznej, ale przecież to nie
    prawda, bo taka odpowiedzialność nie jest oparta on na zasadzie ryzyka,
    tylko winy.

    --
    kuba
    www.fashioncorner.pl