  • Data: 2009-12-26 22:38:19
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hh61cl$hhn$1@news.onet.pl...

    > Jest tam informacja, ze jak się nie zgadzam mogę się odwołać - i teraz
    > pytanie : co powinienem w takim odwołaniu napisać poza tym, że za droge i
    > jej stan odpowiada zarządca czyli MZD i jeśli ów zarządca uważa, że winna
    > jest firma od kanalizacji, to niech występuje do niej z regresem.

    Odpisać im, ze zasadniczo mają rację i mogą sobie póxniej szukać wtórnie
    odpowiedzialnego za zrobienie i nie zabezpieczenie tej wyrwy. Za stan drogi
    odpoiwada jednak zarządca drogi. Kopię wysyłąsz do MZD jednocześnie
    informując ich w piśmie przewodnim, że wobec odmowy wypłacenia
    odszkodowania przez ich ubezpieczyciela kierujesz przeciwko nim pozew do
    sądu o wypłątę odszkodowania. Sądzę, że to powinno wpłynąć na szybsze
    rozpatrzenie sparwy na Twoją prośbę.

    Przy okazji napisz do nich, by w drodze wewnętrznego postępowania ustalili
    sobie osobę, któa jest odpowiedzialna za to, że dopuszczono do prowadzenia
    normalnego ruchu pojazdów po placu budowy - bo na takim stanowisku stoi ich
    ubezpeiczyciel. I podnieś, że jeśli Cię nie poinformują o wyniku tych
    ustaleń to złożysz zawiadomienie o wykroczeniu do organów ścigania. Bo
    wychodzi na to, że wiedzieli, że tam są wykonywane roboty budowlane i ich
    nie zabezpieczyli.