  • Data: 2009-12-29 11:08:09
    Temat: Re: odwołanie o odmownej decyzji wypłaty odszkodowania
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dopiero teraz zauważyłem, że zgodziłeś się na wycenę i tym samym
    podpisałeś cyrograf. Teraz nie możesz nic dorzucić a przecież Twoje
    szkody to nie tylko koło. Amerykanin kupiłby za te koła jaki taki
    samochód.
    Niestety nie wiem co tam podpisałeś i na co się zgodziłeś. I to jest w
    tej chwili najważniejsze. Bez tej wiedzy nie da się czegokolwiek
    doradzić.
    Pozdrawiam.