  • Data: 2020-01-27 19:01:27
    Temat: Re: odsunieci sedziowie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-27, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > A jak SN będzie wybrany za czasów dobrej zmiany to będzie to oceniać TSUE?

    Nie mam zamiaru w tym temacie uprawiać gdybologii.

    > To tylko w przypadku kiedy uznamy że TSUE jest niezawisłe, sprawiedliwe
    > i demokratyczne.

    Trochę Ci się pomerdały stany faktyczne.
    Ten fakt o którym piszesz uznaliśmy, teraz się zastanawiamy
    (rękami rządzących), czy może uznać inaczej. Tym niemniej,
    aby ten stan rzeczy zmienić należy zastosować manewr zwany roboczo Polexit.

    Dopóki się to nie stanie, niespecjalnie mnie interesują
    "opinie" rządzących na temat. Przy kawie i ciasteczkach lub nie.

    > Mam przytoczyć opinie bankowców na temat wyroków TSUE? ;-)

    Ich opinie też nie mają specjalnego znaczenia.
    I do wyroków się stosują.

    > Wiedzą też że kontrowersje wokół ustawy (a taka tu zachodzi) rozstrzyga
    > w Polsce trybunał Konstytucyjny.

    Pomerdało Ci się coś.
    TK nie rozstrzyga żadnych "kontrowersji wokół ustawy" tylko określa
    czy jest ona zgodna z konstytucją czy nie.
    A uchwał SN nie tyka w ogóle.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com