  • Data: 2011-07-28 12:21:58
    Temat: Re: odrzucenie spadku kiedy nie ma aktu zgonu i tak dalej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-28 14:12, Andrzej Ława pisze:

    > Słyszałem.

    No widzisz jak chodzą wieści w internecie że nie jest m pedofilem to
    trzeba wezwać te osoby na świadków i dowód jest :)

    > A kto mówi o karnym?
    >
    > W kontekście prawa cywilnego, np. chcę ci dać wymówienie i w
    > uzasadnieniu piszę, że jesteś pedofilem. Udowodnij, że nie jesteś.

    Ciężar dowodu w sprawie z zakresu prawa pracy jest inny. Pracodawca
    udowodnia że wypowiedzenie było uzasadnione.
    Jak się nie znasz na ciężarze dowodów to po co się odzywasz? Po co tak
    eksponujesz swoją mnie wiedzę? Jesteś jakim masochistą czy jak ?

    --
    @2011 Johnson
    http://db.tt/JzsPUMU