  • Data: 2004-10-09 08:42:10
    Temat: Re: odprawa
    Od: "Gosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam Cie, niejasno sie wyrazilem. Chodzilo mi o to, ze jesli w
    > wypowiedzeniu jest zawarta nieistniejaca data (31 wrzesnia) to
    wypowiedzenie
    > jako takie nie jest skuteczne.
    >
    > Co do zasady odprawa powinna byc wyplacona w ostatnim dniu trwania
    stosunku
    > pracy, przy czym sa rozne odprawy (nalezne z roznych tytulow) i moga byc
    od
    > tej zasady jakies wyjatki. Od pierwszego dnia po ustaniu stosunku pracy,
    > przysluguja Ci zatem odsetki ustawowe, choc nie przypuszczam aby
> [...]
    Dziekuje ze mnie uspokoiles, faktycznie to ja blad zrobilam z ta data.
    Czyli teoretycznie pracodawca powinien juz wyplacic odprawe z tego co
    piszesz...
    Nie pamietam na podtsawie jakiego artykulu przysluguje w tej sytuacji
    odprawa ale jest to zwiazane ze zwolnieniem pracownika z powodu likwidacji
    stanowiska pracy.

    Jeszcze raz dziekuje
    Gosia