  • Data: 2004-03-02 22:19:12
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za dlugi ojca
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wydaje mi sie, ze stosunek miedzy komornikiem a
    > Twoim ojcem ma charakter administacyjnoprawny, a jedna z cech tegoz stosunku
    > jest jego osobisty charakter, tj. uprawnienia i obowiazki (w tym przypadku
    > te ostatnie) strony stosunku sa niezbywalne

    co? co? jakis stosunek miedzy komornikiem a ojcem? po co to w ogole?
    jaki administracyjnoprawny ? ...bez sensu. no ale chociaz zla podstawa
    wnioskowania
    to wynik dobry - odpowiada prawu :) tzn. oczywiscie ojciec nie ma nic wspolnego
    z synem i dlugi ojca sa dlugami ojca. jedynie w przypadku nabycia spadku moznaby
    bylo
    mowic o odpowiedzialnosci za jego dlugi.

    ...spij spokojnie!

    pozdrawiam,
    konrad