  • Data: 2014-12-27 10:28:59
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 24 Dec 2014, re wrote:

    > Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    > Z temperaturą na grzejniku.
    > ---
    > Nie z temperaturą na grzejniku tylko różnicą temperatury między grzejnikiem
    > a pomieszczeniem.

    Taki bardzo powszechny model "parujący"?
    Jak to robi? :>

    > Patrz post obok - ma się to nijak do: - ciepła oddanego przez TEN
    > grzejnik - ciepła pobranego od sąsiadów, o czym pisze Stokrotka.
    ---
    > Dlatego właśnie mierzy ciepło oddane przez ten grzejnik

    Ale ciepło oddane przez grzejnik mierzy LICZNIK CIEPŁA, urządzenie
    wyraźnie droższe i dlatego mało popularne w .pl!
    Faktycznie, licznik mierzy dwie temperatury - ale *WODY* (odpowiednio
    doprowadzanej i odprowadzanej z grzejnika) oraz jej przepływ.

    > i dlatego ciepło od sąsiadów

    A to jest zupełnie odrębny (od kwestii "co mierzy podzielnik") składnik
    uwag Stokrotki, skądinąd słuszny.

    pzdr, Gotfryd