eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej › Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
  • Data: 2009-05-06 07:53:25
    Temat: Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Ktoś, kto jest dysponentem tejże tajemnicy? Nie, nie będą musieli.

    Będą musieli, bo tajemnica już nie jest tajemnicą (wg. a.lawy) - czyli
    nie mogła być ujawniona - brak znamion -> uniewinnienie. Będę mogli co
    najwyżej oskarżyć go o ujawnienie tajemnicy żonie. Ale wtedy oboje
    odmówią zeznań i sprawa umrze.

    Nie twierdzę że tak jest - chciałem tylko wyrazić głupotę poglądu że
    wystarczy jednostkowe ujawnienie i już coś przestaje być tajemnicą.

    > Ale też i nie będą mogli posadzić żony. Nawet jeśli powie komuś "ale ten
    > mój mąż jest durny, takie rzeczy mi opowiada..."

    Nie rozumiem.

    --
    @2009 Johnson