eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej › Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
  • Data: 2009-05-06 11:23:02
    Temat: Re: odpowiedzialność dziennikarzy za ujawnienie tajemnicy państwowej
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 06 May 2009 13:12:13 +0200, Johnson napisał(a):

    > Ale przecież napisałem o tym kolejnym postępowaniu. Prosiłbym czytać to
    > co piszę.

    Czytałem. Polemizuję z tym, że sprawca byłby wówczas kryty.

    > Napisałem przecież tylko że zostałby uniewinniony od "zdrady" tajemnicy
    > dziennikarzom.
    > Coś w tym się nie zgadza, przyjmując głupią teorię że ujawnienie może
    > być tylko wobec pierwszej osoby?

    Nie zgadza się teoria, a może Twoja interpretacja. IMHO nie chodzi o to,
    że tylko pierwszej osobie, ale chodzi o to, że "cywil", który nie jest
    ustawowo zobowiązany do zachowania tajemnicy jest "pierwszym węzłem", na
    którym zasadza się odpowiedzialność sprawcy.

    Jeśli pijany major opowie coś mnie, a jutro mojemu koledze to są to w
    moim przekonaniu odrębne sprawy (acz być może będzie to jakiś zbieg, nie
    wiem).

    > Ale jeśli się wszystko zgadza to czego od mnie chcecie?

    abotak

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl