  • Data: 2003-07-21 20:34:23
    Temat: Re: odpowiedzialnosc WGPW
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    By odpowiedzieć na Twoje pytanie, trzeba by ustalić, jaka była przyczyna
    tego stanu rzeczy. Jeśli to była siła wyższa (awaria albo coś podobnego) to
    niestety trudno będzie szukać winnego. W przeciwnym wypadku myślę, że
    powinieneś złożyć stosowne powiadomienie do organów ścigania. Nie mam czasu
    teraz szukać, czy nie ma jakiegoś przepisu specjalnego, ale znamiona
    oszustwa zostały wypełnione, o ile tylko wprowadzenie w błąd było, a w
    wyniku tego ktoś odniósł korzyść.

    Ponieważ o rodzaju błędu piszesz enigmatycznie że, "zainteresowani będą
    wiedzieć", to trudno mi zająć stanowisko w tej sprawie. Zresztą
    niespecjalnie znam się na tych sprawach. Ale skoro ktoś stracił, to pewnie
    ktoś zyskał. Problem jedynie w tym, by wykazać związek przyczynowo-skutkowy.
    To znaczy, że ten błąd spowodował straty.