  • Data: 2005-04-10 20:26:51
    Temat: Re: odpowiedzialność Policj i(kazus)
    Od: tweede <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "tweede" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Ty masz jakiś inny od mojego spodób pojmowania otaczającej nas
    > rzeczywistości. Z faktu, ze że jeden z tych jegomości nawet był TW wcale
    > a wcale nie wynika, ze dowodzący akcją wiedział o tym, ze tam są miny w
    > ogródku.

    Oczywiscie ze nie. Tylko niech nie mowia ze nie wiedzieli w co sie
    potencjalnie pakuja. Obowiazkiem organizatorow bylo zrobic rozpoznanie.
    Ale Darwinisci uparli sie zrobic wejscie smoka. I nie wyszlo jak chcieli.

    > Jakieś źródło, bym mógł ocenić. Wybacz, ale Twoje pozostałe wypowiedzi
    > stawiają pod znakiem zapytania Twą wiarygodnośc jako źródła informacji,
    > stąd jednak chcia bym się u źródeł dowiedzieć, o co chodzi, zanim się
    > odniosę.

    Przejdz sie do biblioteki i przejrzyj prase w okresu paru tygodni po
    Magdalence.

    > Bądź uprzejmy przeczytać - ze zrozumieniem - art. 265 kk. Byś nie
    > zadawał głupiego pytania, to jako pytanie pomocnicze do rozważań: Czemu
    > w §3 wymagają, by sprawca zapoznał się z tą tajemnicą w związku z
    > pełnieniem funkcji publicznej lub na podstawie upoważnienia, a w §1 już
    > nie. I proszę, nie pisz więcej na tematy, o których nie masz zielonego
    > pojęcia, albo zaznaczaj, że to tylko i wyłącznie Twoje zdanie, a nie
    > obowiązujący stan prawny.

    A wolnosci wypowiedzi to slyszales? Przede wszystkim nie mozna zakladac
    ze osoba trzecia wie o istnieniu CUDZEJ tajemnicy. Wiem, w kraju gdzie
    pierwszy z brzegu przyglup daje sobie prawo ustalanie tajemnicy, jest to
    trudno zrozumiec. Ja nie czuje sie w obowiazku zachowac tajemnice BND
    ani ABWhery tylko dlatego ze jakis lysy idiota tak sobie wymyslil.

    > Najchętniej nie wdawał bym się z Tobą w dyskusję na ten temat, bo
    > zagadnienie jest fundamentalne. Ale to grupa prawna. Wiele osób korzysta
    > z niej biernie, jedynie czytając. Jeśli Twoja opinia pozostanie nie
    > skomentowana ktoś gotów jeszcze uwierzyć, że tak naprawdę jest.

    Sluszna uwaga, choc sie z nia w tym konkretnym przypadku nie zgadzam.