  • Data: 2007-03-29 20:29:45
    Temat: Re: odpisy akt - laptopem ze skanerem
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    On 2007-03-29 21:19, Tomasz Stawarz wrote:

    > Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał

    > No ja akurat mam taki przypadek że po złożeniu
    > "wniosku o wykonanie skanów akt" jako "substytutu"
    > ręcznych odpisów otrzymałem odmowę, mogę
    > otrzymać ksero po 1pln/str , nieco
    > taniej dla mnie zrobić skany czy fotki.
    > tu jest http://towist.com/1.tif owa odmowa
    > a tu
    > http://www.policja.pl/download.php?s=1&id=4951
    > jak to widzą "władze"
    >
    > I co teraz ? Czy mam moją niemłodą piersią ...

    Hmm. W sumie słusznie sąd napisał. W postępowaniu sądowym nie
    przysługuje zażalenie na zarządzenie odmawiające udostępnienia akt,
    ponieważ w postępowaniu sądowym w ogóle nie wydaje się zarządzeń
    zezwalających na udostępnienie akt stronom postępowania -- po prostu się
    je udostępnia. Pismo w którym wcześniej zażądałeś zezwolenia na
    sporządzenie odpisów przy pomocy urządzenia elektronicznego powinno
    zostać rozpatrzone w formie pisma pozaprocesowego w którym sąd
    informuje, że prawo do przeglądania akt i sporządzania odpisów
    przysługuje Ci, jako obwinionemu, bez ograniczeń. Moim zdaniem nie ma
    powodu się żalić na to postanowienie, lepiej napisać do prezesa sądu i
    oczekiwać co napisze.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the