    From: olek <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa wydania dyplomu ukończenia studiów
    Date: Wed, 18 Jul 2007 13:07:38 +0200

    > Bardzo proszę o poradę - jakie kroki mam podjąć?
    > Pójść na policję? Zrobić awanturę w dziekanacie? Na co się powołać?

    Kodeks Karny.
    Art. 276. Kto niszczy, uszkadza, czyni bezużytecznym, ukrywa lub usuwa
    dokument, którym nie ma prawa wyłącznie rozporządzać,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do
    lat 2.

    Napisz pisemko do dziekana, napisz, że żądasz wydania dokumentów, wspomnij w
    nim ten paragraf i powinno zadziałać. Mnie po takim pisemku (do rektora)
    dokumenty przyszły pocztą. :)

    olek