eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowegoRe: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!nf1.ipartners.pl!news.ipartners.pl!i
    partners.pl!not-for-mail
    From: "KN" <b...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjecia telefonu komorkowego sluzbowego
    Date: Mon, 30 May 2005 08:56:31 +0200
    Organization: Internet Partners
    Lines: 27
    Message-ID: <d7eejh$qu3$1@news2.ipartners.pl>
    References: <d77f58$fnq$1@news2.ipartners.pl> <d77rqb$ni8$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <1tlqeyxst7vxi.h4kgs2wrs28l$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: ruch-gw.ruch.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1117437361 27587 217.153.39.66 (30 May 2005 07:16:01 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 30 May 2005 07:16:01 GMT
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:300635
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Artur Ch napisał:
    >
    > Dobrym wyjściem byłoby, IMO, przyjęcie telefonu służbowego. W tym to
    > właśnie aparacie ustawiłbym przekierowanie np. na stacjonarny numer
    > firmowy, bądź na numer tego kierownika i wyłączał ten służbowy aparat po
    > zakończeniu pracy - wszystko w tym przypadku jest zgodne z prawem.
    >

    tylko co zrobi kierownik, gdy zadzwoni z wlasnej komorki sluzbowej (po
    wylaczeniu tel. pracownika uaktywni sie przekierowanie na numer kierownika)
    ?
    powinien za sekunde odebrać rozmowe do/od samego siebie (petla) i podstep
    sie wyda... ;)))

    minusem jest rowniez mozliwosc przekroczenia limitu rachunku - ktory trzeba
    bedzie pokryc z wlasnej kieszeni - w sytuacji gdy zgloszenia wlasnie
    NAJCZESCIEJ są w czasie poza godz. sluzbowymi, gdy ma działac przekierowanie
    na inny numer/telefon sluzbowy.

    ogolnie deja'vu ale jakies koszty bedzie chyba trzeba poniesc.
    ta propozycja wyglada na logiczne wyjscie z sytuacji, aby wilk byl syty
    (pracodawca) i owca cała (ten nieszczesny pracownik :)

    dzieki i pozdro.
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1