  • Data: 2009-07-10 16:20:35
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania [OT]
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h37onc$epe$1@inews.gazeta.pl Arek <a...@e...net>
    pisze:

    > Niehigieniczne.
    > Po pierwsze te "kłaki" chronią srom przed zabrudzonym potem
    Takie smaczne było dziś śniadanko i na marne poszło...

    > No to już wie co musi zrobić jak chce wprowadzić "dni bez" - zarosnąć ;)
    Obrzydliwstwo.
    Są kobiety dbające o siebie, higienę i estetykę, nie tylko jakieś okłaczone
    żubrzyce.

    > Ja mówię kiedy podaje biologia
    Biologia nic takiego nie mówi.

    > i ja się z tym całkowicie zgadzam bowiem cofając się w historii swojego
    > życia zachodzi ciągłość istnienia aż dochodzi się do granicy, którą jest
    > powstanie zygoty.
    > Za tym momentem - idąc wstecz czasu - już mnie nie ma.
    To już jak ty sam uważasz.
    Ale w ogólności to bzdury.

    > Zauważ, że ja tak nie twierdzę.
    > Człowiek zaczyna się od powstania ZYGOTY, a nie gdy połączy się plemnik z
    > jajeczkiem.
    Nie wchodźmy w nadmierne szczegóły, wiadomo o co biega.
    W twojej tezie i tak jest wewnętrzna sprzeczność - to w końcu zaczyna się
    człowiek czy zygota?

    > Jest dwóch ludzi.
    To weź ich teraz rozdziel jak mają wspólne serce (to zjawisko można
    rozpoznać .w bardzo wczesnej fazie okresu płodowego).

    --
    Jotte