  • Data: 2009-07-09 10:52:55
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Herald pisze:

    > Wiesz co - ja chcę by rodzice mieli prawo decydowania czy toto się urodzi
    > czy nie - czy dadzą radę wychować dziecko, czy jeszcze nie teraz, że

    Nie "toto" tylko dziecko. Owszem mają wybór. Mogą stosować środki
    antykoncepcyjne i nikt im tego przecież nie będzie zabraniał. Jak już
    napisałem wcześniej - są ogólnie dostępne.

    > dopiero za jakiś czas będzie ich stać na dziecko.
    > Weź przykład "nawróconego" Bolesława P. :))))
    > Wyskrobał tyle "ludzi" i dopiero teraz się nawrócił?
    > Wcześniej ze skrobania (~1000 skrobanek) kasował kasiorę, dzięki czemu mógł
    > zostać posłem - by zabłysnąć myślą iż przeraził go film wyświetlany na
    > rekolekcjach o aborcji i po prostu zmądrzał. To pytam, czego nie widział
    > podczas nauki, podczas tych "morderstw" że dopiero jakiś tam filmik mu
    > otworzył oczy?
    > Hehehe - po prostu wyczuł "koniunkturę" i załapał się jak obrońca "pro
> [...]

    Nie oceniam pana P. Może i wyczuł koniunkturę. Jeśli jest prawdą to co
    piszesz o aborcjach wykonanych przez tego pana to faktycznie ja też nie
    uwierzę, że nagle jakiś filmik mu oczy otworzył. Może i kłamie i jest
    obłudny. Zostawiam to jego sumieniu i sumieniu wyborców. Ja w każdym
    razie na niego nie głosowałem.

    ZWI