  • Data: 2009-07-09 10:58:04
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Pani "magister" (sieci aptek) stosują podobne działania do lekarzy -
    > "etyka
    > nie pozwala nam sprzedawać takich środków - proszę iść do innej apteki".

    Jeśli etyka nie pozwala, to zapewne nie mają takich w ofercie*. Równie
    dobrze mogą nie mieć jakiegokolwiek innego leku i wówczas idzie się do
    innej apteki. Jaki to problem? A tę trefną omija szerokim łukiem i piętnuje
    na "pręgierzu" ;-) Natomiast nie uwierzę, że wszystkie/większość aptek tak
    ma. W biznesie farmaceutycznym nie liczy się etyka czy moralność. Tu się
    liczy przede wszystkim KASA.

    * a jeśli mają, a nie sprzedają, to znaczy, że są poje...ne i w takiej
    aptece to bym nawet plastra nie kupił ;-)

    > jeżeli nie spotkałeś się z takim zjawiskiem - nie wiem jak ci pomóc.

    Naprawdę ktoś Ci odmówił sprzedaży gumek? ;-) W Rossmanie czy na Statoilu
    też? ;-)
    Albo Twojej partnerce ktoś w aptece odmówił zrealizowania wypisanej
    recepty?