  • Data: 2009-07-09 11:03:57
    Temat: Re: odmowa badania/leczenia ze wzgledu na przekonania
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen pisze:
    > w macicy tez

    Mylisz się. W macicy jest żyjący i rozwijający się organizm.
    Zwany człowiekiem, gdy sprawa dotyczy gatunku ludzkiego.

    > czlowiek, to to nie jest, jest to embrion ludzki, zarodek ludzki, plod
    > ludzki ale nie czlowiek

    A dziecko, nastolatek i starzec to nie człowiek, tak?
    Boo już Ci to tłumaczyła.

    > zreszta nie o tym byla mowa, nie ma sensu wywolywac flejma, ty nie
    > przekonasz mnie, ja nie mam zamiaru przekonywac ciebie

    To publiczna dyskusja, więc wielu pozwoli wyrobić zdanie na temat,
    o którym być może nie myśleli.

    > to twoje zdanie, ja uwazam ze zapis jest zly, lekarz w pracy
    > (panswtowej) nie ma prawa miec zadnych osobistych przekonan, ma

    Maszyna? Robot?

    > wykonywac swoj zawod najlepiej jak potrafi, swoimi przekoniami moze
    > raczyc wszystkich po godzinach pracy, a jak mu przekonania przeszkadzaja
    > w pracy, to droga wolna, moze zmienic zawod, albo zalozyc prywatny
    > gabinet, gdzie bedzie leczyl wg swoich przekonan, jesli prawo bedzie mu

    Jasne. I kto zostanie w szpitalach żeby nas leczyć?

    W tym przypadku problemem nie są przekonania poszczególnych lekarzy lecz
    ich błędne przekonania tudzież chęć zarobienia na pacjencie na prywacie.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com