eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodkupilem telefon - zawila sprawa › Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.n
    eostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 Jan 2013 19:36:06 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: odkupilem telefon - zawila sprawa
    In-Reply-To: <ke8rev$a2i$1@news.vectranet.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1301291922330.3716@quad>
    References: <ke8hvp$731$1@news.vectranet.pl> <ke8i2r$evf$6@news.task.gda.pl>
    <ke8k5i$7rc$1@news.vectranet.pl> <ke8kjt$nl1$1@news.task.gda.pl>
    <ke8l21$80p$1@news.vectranet.pl> <ke8la5$pg8$1@news.task.gda.pl>
    <ke8ldm$86e$1@news.vectranet.pl> <ke8r1c$6mh$2@news.task.gda.pl>
    <ke8rev$a2i$1@news.vectranet.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1359485213 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26687 83.15.167.123:63864
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:714470
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 29 Jan 2013, news wrote:

    > czyli co, mam iść do sądu ? bo widzę, że nic nie wskuram...

    IMVHO:
    1. formalnie ich poinformuj, że sklep odmówił przyjęcia zgłoszenia
    (podając dane, kiedy to było itede)

    Potem rzuć monetą.
    Możesz rzecznika konsumentów zająć, jak najbardziej: dopóki
    nie idziesz do sądu, to co rzecznik im nagada może zadziałać
    a nie powinno zaszkodzić.
    Gadanie rzecznika szkodziło klientom dopiero wtedy, kiedy
    na podstawie tego gadania (a nie przepisów) szli do sądu
    z bezzasadnymi roszczeniami :)

    W razie wylosowania wersji bez rzecznika ;) do sądu bym zaraz
    nie szedł, ale IMVHO jasno wyłożyć że taki zamiar jest
    w planie nie zawadzi.
    Najpierw niech odmówią kiedy już będą *wiedzieli* że sklep
    odmówił przyjęcia.
    Na razie to oni biedni są, poszkodowani, wszyscy dookoła
    coś chcą zupełnie niesłusznie ;) (ironizuję na okoliczność
    MOŻLIWEGO naruszania umowy przez sklep, w końcu tego
    nie wiemy, jaka to umowa).
    W sumie popatrz np. na allegro - jak czystasz w odpowiedzi
    do komentarza "mógł dać znać że coś jest nie tak to byśmy
    niezwłocznie poprawili/wymienili/załatwili a nie zaraz
    dawać negatywa", to też nie wiesz co o tym myśleć, prawda?

    To że FORMALNIE oni mają obowiązek obsłużyć reklamację
    to jedno, a to że FORMALNIE nie wiedzą (jak rozumiem) że
    sklep odmawia wymiany to drugie.

    FORMALNIE za to odpowiadają. Ale (jeszcze) dowodu na to,
    że nie jesteś pieniaczem nie ma ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1