eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodbiór przesyłki kurierskiej - reklamacja › Re: odbiór przesyłki kurierskiej - reklamacja
  • Data: 2005-10-20 13:20:22
    Temat: Re: odbiór przesyłki kurierskiej - reklamacja
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Zamawiam nowy towar. Płacę sprzedawcy za całość (towar i za
    > przesyłkę). Sprzedawca towar wysyła wybraną przez siebie firmą
    > kurierską, czyli on z nią zawiera umowę transportu na miejsce
    > przeznaczenia. Ja jestem z drugiej strony (w właściwie jestem tu
    > "trzecią stroną";-)). Po podpisaniu odbioru (wg kuriera nie miałem
    > innego wyboru) i otwarciu okazało się że towar został ewidentnie
    > zniszczony przez firmę kurierską w trakcie transportu w sposób
    > dyskwalifikujący towar do użytku (wyłamanie pokrywy bagażnika). Przez
    > to, że nie mogłem sprawdzić tego przed podpisaniem odbioru stałem się
    > niejako stroną dla firmy kurierskiej w jej rozpatrywaniu reklamacji
    > :-( Ja teraz nie mam ani kasy, ani towaru i do tego nie wiem jak długo
    > będę czekał na łaskawe rozpatrzenie reklamacji (!). Oczywiście można
    > tu mieć wątpliwości, czy aby firma kurierska nie otrzymała takiej
    > przesyłki od nadawcy (ja to raczej wykluczam), tylko dlaczego i tak ja
    > mam być w to zamieszany? Naprawdę tak stanowi prawo? Może ktoś
    > przytoczy konkretne akty prawne?

    Kodeks cywilny art 544-545

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1