  • Data: 2004-07-26 21:27:20
    Temat: Re: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Od: "M" <t...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale 2 tygodnie od kiedy?? Skąd mam wiedzieć ile tam te zawiadomienie
    > leżało jeśli listonosz daty nie wpisał??

    Popros znajomych zeby sie dowiedzieli. A problem z odbiorem tez sie da
    rozwiazac. Niech znajomy pobierze na poczcie druk pelnomocnictwa pocztowego,
    przesle Ci go, Ty wypelnisz, odeslesz i juz tenze znajomy bedzie mogl odebrac.
    Tyle ze raczej nie zdazysz tego wszystkiego zrobic przed uplywem w/w terminu.