  • Data: 2004-07-27 22:27:41
    Temat: Re: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostawiłem też swój dowód osobisty. Wszystko to na nic, bo na poczcie
    > wydać nie chcą.

    no a czego sie spodziewales? jaki sens ma zostawianie komus swojego DO?
    smiac mi chce jak widze na poczcie czlowieka, ktory przychodzi z DO krewnego
    lub znajomego i na tej podstawie chce odebrac list polecony. to absurdalne.
    tylko TY mozesz poslugiwac sie swoim dowodem osobistym, tylko TY mozesz sie
    nim legitymowac.

    pozdr.
    marcin