  • Data: 2003-03-04 14:42:03
    Temat: Re: ochroniarz
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3/4/2003 2:24 PM, Anka wrote :

    > widze że wszystkim dziewczynom ochroniarze normalnie otwierają torebki i
    > szukają sobie niewiadomo czego.
    > Dodam, że sprawdzaja je po zapłaceniu wejsciowki.

    Nie wiem, co na to prawo, ale:
    Moim zdaniem, maja prawo w takim sensie, ze jesli sie Pani nie zgodzi,
    to Pania nie wpuszcza. Analogicznie: wpuszczam do siebie do domu tych co
    maja zielone majtki. Oczywiscie, sprawdzanie czyichs majtek jest dla
    tego kogos ponizajace, ale nie ma obowiazku wchodzic do mojego domu.
    Pozostaje kwestja biletow: wydaje mi sie, ze jesli jest przy kasie
    napisane, wzglednie ktos informuje, ze beda sprawdzac w torebkach, to
    kupujac bilet zgadza sie Pani na te warunki. Jesli nie ma takiej
    informacji, to chyba - znow chyba - mozna zazadac zwrotu biletow ("nie
    zostala Pani poinformowana o warunkach uslugi").
    No i ktos wspomnial jeszcze o imprezach masowych...
    To takie moje przemyslenia, nie wiem czy sluszne.
    Natomiast na pewno, jesli ktos taki chce Pania przeszukac (np.
    zarzucajac, ze cos Pani ukradla), a Pani odmawia, to moze on co najwyzej
    zadzwonic na Policje.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |