  • Data: 2002-10-27 07:28:26
    Temat: Re: ochrona w supermarketach
    Od: "JarekT" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A potem sie wszyscy dziwią, że policji nie ma tam gdzie trzeba, bo zajmuje
    > sie pierdołami.
    I tak jej najczęściej nie ma. A nagminne lekceważenie prawa nie jest IMO
    pierdołą.

    > Pozatym, nie wydaje mi się, aby właściciel sklepu nie mógł zabronić
    > wchodzenia z plecakiem. To jego sklep i może robić co chce - a klient może
    > korzystać z jego usług albo nie.
    Nieprawda. Sklep detaliczny jest terenem "ogólnodostępnym" i decydując się na
    jego prowadzenie właściciel wie jakim przepisom podlega. Zgodnie z Twoją logiką
    może go przecież nie otwierać.

    > A jeśli jednak - to jakim prawem Makro Cash nie wpuszcza niektórych w ogóle
    > (potrzebna karta)? A robi to chyba jednak w zgodzie z prawem. Podobnie,
    > właściciel restauracji może nie wpuścić młodszych niż 21 lat lub np. w
    > adidasach i dresie.
    Bo to nie jest sklep detaliczny, dla ogółu konsumentów.

    > A o tym, jak skutecznie wchodzić z torbą/plecakiem pisałem już. Skuteczne i
    > nie wymaga szarpaniny ani policji.
    Tu nie chodzi o fakt wniesienia plecaka. Tu chodzi o zasadę.

    Pozdrawiam
    JarekT