  • Data: 2007-06-28 21:39:44
    Temat: Re: oceny i obecności w szkole
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote in message
    news:f618ev$pe2$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:f615j2$o6c$1@inews.gazeta.pl witek

    > On go nie musi podważać. On go po prostu może nie uznać.
    A to nie to samo przypadkiem

    > A potrafisz podać na jakiej podstawie prawnej uznać wg ciebie je musi?

    Bo nie ma żadnego przepisu, który dawałby mu władzę uznawania lub nie.
    Szkoła została poinformowana o tym, że rodzic o nieobecności wie i na tym
    się kończy.

    > Normalnie. Oddalam państwa wniosek o usrawiedliwienie nieobecności
    > syna/córki na zajęciach w dniu... itd. Nie znajduję w nim bowiem
    > przesłanek do zakwalifikowania przedmiotowej nieobecności jako
    > usprawiedliwionej.

    > Na żaden. Niech się oni powołują, co ja się będę męczył.

    To twoje pisemko będzie można w kiblu zużyć bo taką ma wartość.

    > Od budzącej niezadowolenie zainteresowanego, przecież to proste.

    > Przez instancję do której wnioskowano.

    > Najlepiej do instancji bezpośrednio zwierzchniej.
    > Ale w tym przypadku tzw. droga służbowa nie obowiązuje.

    > Jeśli nie ma w statucie, to przyjąłbym, że to sprawa administracyjna,
    > zatem zgodnie z KPA.

    Jednym słowem nie za bardzo potrafisz uzasadnić to co byś chciał.