  • Data: 2007-01-10 08:38:51
    Temat: Re: obuwie ochronne w szpitalach
    Od: "Grzesiex" <x...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:eo286j$8dh$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Grzesiex [Wed, 10 Jan 2007 08:21:55 +0100]:

    > Zwariowałeś?

    No właśnie że nie zwariowałem, chodzi mi o to iz przy szpitalu są przychodnie
    lekarskie i to właśnie
    do nich nie chcą wpuszczać bez obuwia ochronnego, stoi ochroniarz i nie wpuszcza, nie
    dało mu sie
    wytłumaczyć bezsensu takiego działania zwłaszcza że byłem z dzieckiem w wózku a kólka
    od wózka
    jeszcze nie wymyślili ochraniaczy i tłumaczenie że wnoszę błoto na butach mnie nie
    przekonuje bo
    więcej błota było na kółkach z wózka.