  • Data: 2012-02-10 11:32:59
    Temat: Re: obraz dnia
    Od: "Ekspert" <n...@n...joł> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli chcesz przez to powiedzieć,

    Ja nie chcę powiedzieć, ja mówię, wystarczy to zrozumieć!

    > że aby pracownik raportował czas pracy (choćby na potrzeby
    > kadr i prawidłowego wyliczenia czasu pracy) potrzebuje mieć
    > do tego specjalny wpis w umowie?

    Raportowanie czasu pracy pracowników należy do obowiązków pracodawcy (czytaj
    KP), chyba że tez twój obowiązek zleci jakiemuś pracownikowi i mu za to
    zapłaci, więc dlaczego uważasz że jakiś pracownik ma wykonywać pracę
    jakiegoś kadrowego i to jeszcze za darmo tylko dlatego ze mu go jakiś
    kierownik prosił?