  • Data: 2020-01-28 21:41:53
    Temat: Re: obóz koncentracyjny w południowej Polsce.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.01.2020 o 19:54, Shrek pisze:

    > Problem było, że nie dało się po prostu bombą trafić w tamę, więc trzeba
    > było użyć specyficznej amunicji, która akurat w tym konkretnym celu
    > umożliwiała zniszczenie celu bez trafienia bezpośrednio w cel.

    Wręcz przeciwnie. Umożliwiała trafienie bezpośrednio w cel.

    "Wallis opracował więc bombę w kształcie beczki obracającą się z
    prędkością ponad 500 obr./min, która zrzucona z odpowiednio małej
    wysokości i przy właściwej szybkości samolotu miała pokonać znaczny
    dystans, skacząc po powierzchni wody aż do osiągnięcia ściany zapory"

    Pozdrawiam
    Piotr