  • Data: 2007-02-15 01:56:47
    Temat: Re: obowiazujacy format dokumentow?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak wrote:

    > Tak z ciekawości: nagrywałeś na dyskietkę/płytkę, czy przychodziłeś z
    > laptopem?

    W moim przypadku do kredytu hipotecznego wystarczyły wydruki
    przychodzących przelewów na konto.

    Pamiętaj, że taki "papier" stanowi dokument i jeśli by go ktoś
    sfabrykował, podpadałby pod kryminalne przepisy za fałszowanie
    dokumentów i używanie ich (a w tym przypadku jeszcze byłoby wyłudzenie
    kredytu).

    Więc chyba oczywiste jest, że taki numer jest mało prawdopodobny, skoro
    "klient" i tak z reguły musi się wylegitymować jakimś dowodem tożsamości
    - więc w razie czego wiadomo, kogo szukać.