  • Data: 2007-10-04 08:18:57
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik napisał(a):

    > Ja, im dluzej przygladam sie temu przepisowi, tym bardziej uwazam go za
    > dziwolag. Sugeruje, ze istnieje uzyskanie bez osiagania korzysci
    > majatkowej - ciezko jednak znalezc jakis przyklad na cos takiego (
    ja pierdziele. Ile razy mam to pisac. Powiedzmy ze sciagasz jakis
    program, okazuje sie ze jest on chroninoy prawem, masz dwa wyjscia
    odrazu go wywalic (woiwczas uzyskales ale nie zatrzymales czyli nie
    osiagnales korzysci majatkowej) lub zatrzymac, i wowczas osiagaz korzysc
    majatkowa (to tak jak przywlasczenie zabranej rzeczy) i dopiero wtedy sa
    spelnione przeslanki swiadczace o bycie przestepstwa. Bardziej
    Łopatologicznie nie mozna

    P.

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s