  • Data: 2007-10-05 15:06:01
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent <p...@t...gazeta

    .pl> writes:

    > ale to bylby sygnal, nie kupuj, kradnij jak cie zlapia to nic ci nie
    > zrobia.

    Tak mi się zdaje, że gdyby producenci oprogramowania mieli w Polsce
    wystarczająco silną pozycję, to mogliby wytaczać normalne procesy
    cywilne takim piratom. Spójrz na USA, w których nawet organizacje
    typu non-profit w rodzaju Free Software Foundation mają do dyspozycji
    prawników, którzy potrafią zadbać o to, by nie naruszano stosownych
    umów licencyjnych.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl