  • Data: 2007-10-04 11:46:53
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04-10-2007 o 10:18:57 Sowiecki Agent
    .pl> napisał(a):

    > Powiedzmy ze sciagasz jakis program, okazuje sie ze jest on chroninoy
    > prawem, masz dwa wyjscia odrazu go wywalic (woiwczas uzyskales ale nie
    > zatrzymales czyli nie osiagnales korzysci majatkowej) lub zatrzymac, i
    > wowczas osiagaz korzysc majatkowa (to tak jak przywlasczenie zabranej
    > rzeczy) i dopiero wtedy sa spelnione przeslanki swiadczace o bycie
    > przestepstwa. Bardziej Łopatologicznie nie mozna

    Ale prawie kazdy produkt sciagniety z sieci albo kupiony w sklepie mam
    zamiar kiedys "wywalic". Ile czasu mam na pozbycie sie programu
    komputerowego? Zamiar byl. Zastanawiam sie tez nad fragmentem "uzyskuje
    cudzy program". Co ustawodawca mial na mysli piszac o cudzym programie i
    dlaczego "uzyskuje" a nie "uzyskał"? Moze intencja bylo uznanie za
    przestepstwo "wykradania" programow?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.