    From: n...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Fri, 14 Feb 2020 00:08:43 +0100
    <e...@4...com>
    <r23nq8$6j5$1@gioia.aioe.org>

    dantes <d...@q...com> napisał(-a):

    > "Ta razą" z kolei wiesz lepiej czego ktoś nie posiada.

    No cóż, skoro nie masz to trudno. Grunt, że to w końcu przyznałeś. Chwali się
    za odwagę :))

    > Uwierzyłeś w te zapewnienia?

    Ważne, abyś ty uwierzył - wtedy twój stan poprawi się.

    > Czy znowu wyparcie?

    > Nie znasz?
    > Naprawdę?
    > Masz zatem słabą pamięć i nie powinieneś tyle ciąć.
    > Zatem mały cytacik:
    > Dnia Fri, 10 Jan 2020 12:52:01 +0100, n...@o...pl napisał(a):
    > [...]
    > [...]

    Oj, lufa Grażka z czytania ze zrozumieniem. Tym razem nie na kozetkę, ale udaj
    się do szkoły.

    > Ty poszedłeś za swoim wklejając wypociny, które twój "fuhrehr"
    > zamieścił na jakimś pedalskim "socjalu" i który to, jak dobitnie tu
    > dowiodłeś, stał się dla ciebie wyrocznią.

    Hmmm, w sumie raczej do przedszkola się udaj. Trzeba zacząć z tobą od podstaw
    :))

    > i nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej kozetce, o której
    > wspominałeś) i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na pytanie co ma więcej
    > zmarszczek:
    > - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    > A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Nie wiem co jakaś fotka ma do kozetki u twojego psychologa (zaiste, ja nim nie
    jestem, nie biorę się za beznadziejne przypadki) :))

    I pamiętaj o regularnej dobranocce :))

    Andrzej Borowiak
    @BorowiakPolicja
    Bardzo przepraszam panią sędzię Beatę Woźniak za ten incydent z legitymowaniem.
    Nie powinno do niego dojść i obiecuję, że nigdy to się już nie powtórzy.