    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe prawo jazdy - kary
    Date: 26 Jun 2006 23:55:30 +0200

    > Ważne bezterminowo jest Twoje _prawo_ do _jazdy_.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Kubiak
    > (chcesz do mnie napisać, to domyślisz się jak odszyfrować adres z nagłówka)
    Jak mi nie wierzysz co mam napisane na druczku to znajdz gdzieś taki sam. Tam
    nie ma napisu prawo do jazdy. Może na innych jest taki napis. Mój druczek jest
    wazny bezterminowo. Tak wynika z tego co na nim jest napisane. Wynika to w
    sposób prosty z gramatyki języka polskiego. Nic nie stało na przeszkodzie zeby
    umiescić na nim stosowną informację o prawie do jazdy. Ale nie ma takiej
    informacji. Zresztą jak to zapisać żeby nikt się nie śmiał. Konieczność zmian
    dokumentów to jeden z najbardziej chamskich chwytów rządzacych. 77 złotych
    kosztuje taka zamiana przy kosztach wytworzenia w skali masowej w okolicach
    kilku złotych. Super kasa na super wydatki państwa. Tomek