  • Data: 2006-06-26 10:49:09
    Temat: Re: nowe prawo jazdy - kary
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > za jazdę samochodem bez nowego prawa jazdy dostaniesz 50 zl mandatu,
    > jednak jeśli go nie wymienisz nic się nie dzieje, nie możesz
    > jeździć i to wszystko,
    >
    > na nowe możesz wymienić w każdym momencie

    Masz rację za jazdę bez dokumentu dostaniesz karę. Widzę ze jesteś mocno
    oblatany. To napisz proszę jaki jest nieprzekraczalny, ustawowy czas potrzebny
    do wydania PJ od momentu złożenia wniosku. Termin taki musi uwzględniać
    możliwość pomyłek urzędu itp. Bo jeśli taki termin uwzględniający najgorszy
    przypadek tzn taki ze żle wystawili i na dodatek 3 razy im zginęło to z karą
    masz rację. Ale jeśli taki termin nie istnieje ( bylem dzisiaj z wnioskiem o
    wymianę pani w okienku powiedziała że RACZEJ są to trzy tygodnie a nie dwa, co
    to znaczy RACZEJ) to ostatnim dniem składania będzie ostatni dzień tego
    miesiąca, a wszystkie dokumenty są ważne do odebrania nowych, pod warunkiem że
    się tego terminu dotrzymało. Tak jak z pitem. Liczy się data stempla pocztowego
    a nie kiedy sprawdza. Tomek
    ps. Na moim staryn PJ są takie napisy. Prawo jazdy potem imię i nazwisko potem
    wydane przez- potem ważne do i wpis bezterminowo. Dlaczego mam je zmieniać skoro
    jest ważne do mojej śmierci albo gdy mi je z urzedu zabiorą. tylko niech nikt
    nie kituje że to uprawnienia są ważne bezterminowo. Z mojego legalnie wydanego
    PJ nic takiego nie wynika.